{{TITLE}}

انا ومراتي والشهوة
انا اسمي تامر ٣٦ سنه متزوج مراتي اسمها عفاف ٣١ سنه وحلوة اوي وجسمها ابيض وسكسي جدا بيهيج اي حد بيشوفها مراتي بزازها متوسطه بس حلماتها البني كبيرة ودايما منفوخه كسها ابيض علي وردي وطيزها كبيرة وبارزه قصتي بدأت ليلة الدخلة وتحديدا لما غيرت وضعيت النيك وخليت عفاف مراتي ف وضعية السجود والمفاجأه كانت خرم طيزها اللي كان واسع بشكل غريب وحسيت نفسي متردد أسألها لية كدا وازاي ولا أسكت وانا وبفكر لقيت نفسي من غير ما احس بدخل زبى ف خرم طيزها اللي هيجني اوي وحسيتها اتبسطت اكتر فضلت انيك ف طيزها لحد ما زبى نزل كل شهوته ف طيزها وهيا مستمتعة اوي طلعت زبي من طيزها واخدنا شور مع بعض وبعدين حسيت نفسي جعان طلبت منها نتعشي وفعلا حصل واحنا وعلي السفرة حسيت انها متوترة من اللي حصل وانها مستنية رد فعلي وانا كنت متعمد ان ما تكلمش ف حاجه ع الاقل النهردة وبدأنا ناكل وبقيت بأاكلها بايد واتغزل فيها وفي جسمها لحد ماحسيت ان زبى وقف من تاني قولتلها تعالي انيك طيزك ام خرم واسع دي شكلها متعودة ع الزب حسيتها اتوترت من كلامي وانا بضحك ف وشها عادي وبدات ادخل زبى ف طيزها من غير اي صعوبة علشان فتحت طيزها الكبيرة وانا وبنيك فيها قولتلها طيزك حلوة اوي وخرم طيزك اجمل لو اعرف مين اللي كان بينيكك فيها لحد ما بقي واسع كدا اروح لية واشكره اتنفضت تحتي من كلامي وانا عمال انيك فيها وبقولها ها يافوفو مين كان بينيكك احكي ليا يا شرموطه ومع النيك والشهوة بدا صوتها يطلع وهي عمالة تقول اه اه نيك ف طيزي جامد دخل زبك كله ياتامر ياحبيبي اح ياطيزي قولتلها طيب قولي مين ناكك وانا هنزلهم ف طيزك قالت اح كتير هو واحد بس دا كل واحد كان بينيك شوية اح نزل بئ اح كلامها خلاني انزل كتير اوي اوي واكتفيت باللي اسمعته وسكت وبعد شوية دلع وهزار نمنا وماحبتش اكلمها تاني ف حاجة لحد ما يبقي فية ثقة بينا ومايبقاش فية خوف منى وفات كام يوم كداا وكنا مبسوطين اوي وخصوصا انا علشان عفاف مراتي كانت بتحب النيك ومش بتشبع من الشهوة وفي يوم واحنا بنتكلم كدا وانا نايم ع رجلها وايدي بتلعب ف كسها قولتها احكيلي بئ من اللي فشخ طيزك كدا وضحكنا قالت بس من غير زعل وبعدين و**** دا قبل ما اعرفك وماحدش لمس كسي خالص قولتلها مصدقك ها احكي وبدأت تحكي .. عارف يا تامر ياحبيبي ولاد خلاتي كلهم نكوني ف طيزي قولتها ياخربيتك كلهم ضحكت وقالت وفية غيرهم كمان وحياتك قولتها زي مين
1 / 2
ياشرموطه قالت زي محمد جارنا وشريف بتاع محل الموبيلات ومينا بتاع الكوافير بس اكتر واحد كنت بتناك منه حسام جوز اختي انا بسمع ومزهول من كلامها وف نفس الوقت هيجان ع الاخر وزبى هيقطع البنطلون قولتها جوز اختك ازاي قالت دا هو اول واحد فتحني من طيزي قولتلها ازاي كملي ................ استنوني في الحلقات اللي جاية
2 / 2
قصص ذات علاقة
بعد مرور سنين

-- مشاهدة   %

رغبة متوحشة

-- مشاهدة   %

اجمل قصه طيز

-- مشاهدة   %

من فضلك قم بتسجيل الدخول أو التسجيل في الموقع لإضافة تعليق.

Online Visitors:


سكس انا واخي الكبير فتحني من كسياحلي نيييك قصصقصص سكس شواذ مع مهندس واحد/%D8%AA%D9%84%D9%85%D9%8A%D8%B0-%D9%8A%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A3%D9%85-%D8%B5%D8%AF%D9%8A%D9%82%D9%87/فتاه تتصل تكلمه انت زبك كبيروكانت فلقات طيز امي/%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B7%D8%A9-%D8%AA%D8%A7%D9%83%D9%84-%D8%B2%D8%A8%D9%8A-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%85-%D9%88-%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%B3-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%A7/قصص نيك طالبات جامعةقصة لواط وواضمهقصص نيك وحشيةقصتي اغريته بي ملابسيقصه نيك صديقي يطلبني انيك اختهقصص محارم نامت/%D9%82%D8%B5%D8%AA%D9%8A-%D9%85%D8%B9-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%A8%D8%B9%D9%8A%D9%86%D9%8A%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A9-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D9%84//%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B7-%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%B0%D9%8A-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AA-%D8%B2%D8%A8%D9%87-%D9%88-%D9%87%D9%88/قصص جنسية مثيرة محارمXXNX 20239قصص سكس كاملةقصص سکس دياثه نار جنونكسي زبه حار ناكنيقصة زبي والعسلمايا خليفه مترجمقصص سكس نسوانجي أخت جارتيزبي علي زبه لواطسكس.البحرينقصتي نار مكتوبه نيك كسقصص محارم/sex-%D8%A3%D9%85%D9%8A-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA-%D8%AD%D8%A8%D9%8A%D8%A8%D9%8A/قصص سكس ذوج ينيك اخت ذوجتة اغتصبت عمتي وصبحت منيوكتي تمص وتشربزبي الذي لا يهدأاشتهية امي عندما رايتها عاريةقصص نيك زوجتيقصص نار أبن اختي صارحين يريد ان يراء طيزي قصص زب زوجي مرتخيسكس أمريكي قصص سكس مفتوح ايطاليقصص سكس ابنةقصص سكس الواط في الجامعاتاحلى ليله لواطقصتي ناكني رجل غريب فكان زوبه كبير مزق كسي بنيك ممتعأني عربيه وطيزي كبير حلوقصص نيك اخت قدام اخوها الجبانافضل موقع سكس تستحقهقصص جنسية انا وانت عاشقه نيكسكس نيك ناكني وانا مشتاقه للنيك شديد قصهقصص نيك عربي لأول مره طريقة حلوةقصص جربت الجنس من فوق البنطالقصص سكس مع اميصورسكس لحم أبيض ذاتطيزقصتي كنت احس زبه تحتياجمل مو مسل هندي ينتاك بطيزوقصة زبي والسيدة المربربةكسي أحتضن زب أبيقصص نيك بقيت شرموطه بفضل جوزي/%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%B9%D8%AA%D9%86%D9%8A-%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%B5%D8%BA%D9%8A%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%B9%D8%AA%D9%87%D8%A7-%D8%B2%D9%88/خالتي مسكت زبي ودخلته استها اااه ااف قصهقصص نيك بنات جامعةسكس.اناوامي في اسجاده/%D8%B2%D9%88%D8%AC%D8%AA%D9%8A-%D8%AD%D8%A8%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B0%D9%8A-%D9%8A%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D8%B9%D9%86%D9%87/عند النوم نحتك بأجسام بعضنا البعض قصص جنسيةاجمل قصه سكس محارم وكيف شربت العرق وبلشن قصص حماته تقول نيكني زبك اكبر من ابوكمتعه اللواطسكس سحاق بنت تكتب قصتها أنها حامل من خالتةقصتي بدات مع ابيقصص بنت اخي تجلس فوق زبيقصص جنسية مع ماما اغتنمت فرصة أفلام سكس حب حقيقيقصص سكس الطيز الكبيره محارم مكتملةصور سكس وقصص سكسي نيك عالقة في النافذة وا بي نيكهاحكايات مكتوبة نيك رجل كبير السنقصص سكس مص زبي وناكنيقصه نأكني أبي